Søk i denne bloggen

lørdag 31. oktober 2009

Nicholas Sparks


Eg har igjen vore på biblioteket, og lånt med meg nogen bøker. Men dei har eg ikkje begynnt på ennå. Eg kjøpte nemleg ei bok for ei tid tilbake og den har fanga meg med nebb og klør. Nå har eg bare litt øve 100 sie igjen, så det love godt. Boka heiter "Kjære John" og er skreven av Nicholas Sparks. Den samme mannen har skreve boka som er basert på filmen "A Walk to Remember" (filmatisert med Shane West og Mandy Moore). På norsk heiter boka forøvrig "Minnenes melodi." Han har og skreve boka bak "A Message in a Bottle" (filmatisert med Kevin Costner og Robin Wright Penn) og "The Notebook" (med Ryan Gosling og Rachel McAdams).

Når eg først leste "Minnenes melodi" så innbilte eg meg at Sparks var ein eldre mann, men for eit par dager sidan googla eg han, og det viser seg at han slettes ikkje er ein eldre mann, men født i 1965, gift med 5 ungar og bur i New Bern. Eg har ingen anelse om kvifor eg innbilte meg at han var ein eldre mann, men uansett. Sidan han er så ung, så betyr jo det at det kjem sannsynligvis fleire bøker, og det kan eg lika!

XOXO

PS. Har fått CSI: N.Y. i posten idag. Jippi! DS.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar