Søk i denne bloggen

Laster inn...

lørdag 24. oktober 2009

Nora Roberts

Har akkurat blitt ferdig med ei Nora Roberts-bok som heiter "Skjebnesvanger arv." Lurer litt på kva det er med den dama, for ho tar meg på senga kvar gong eg opner ei av hennar bøker. Eg er veldig glad i familie, forsking på familie (har ei slektsbok som bevis) og Nora Roberts skriver mykje om familie. I fleire av bøkene eg har lest så er det ein søskenflokk på 3 stk som er i fokus. Og sjølvsagt, alle finner kjærleiken i løpet av ein eller fleire bøker:p Den dama er fantastisk og viss du ennå ikkje har lest nokon bøker av ho, så bør du byrje. Eg kan anbefale den boka eg nettopp har lest, 3 bøker som heiter: "Født til ild", "Født til håp" og "Født til liv." Desse tre handler om Margaret Mary, Brianna og Shannon. 3 andre er "Solens tegn", Månens tegn" og "Bølgenes tegn." Desse 3 handler om Gallagher-søsknene Aiden, Shawn og Darcy. Lykke til med lesinga!

XOXO

PS. Viss du har eit forslag til bøker eg burde lesa, eller eit spørsmål om bøkene er det bare å legga igjen ein kommentar. DS.

2 kommentarer:

  1. Nora Roberts e ein av mine yndlingsfofattere
    her har du ei lista øve mine bøker av hu så langt :
    - Fjellets Hemmelighet
    - Mørk Fortid
    - Rød Lilje
    - Nattens Skygger
    - Skjebnesvanger arv
    - Farlig Fremtid
    - Nattens Stemmer
    - Dødelig Årgang
    - Hjertets Seier
    - Hjelp i nøden
    Anbefale alle! Bler aldri leie av hennas bøker ;)
    Naboen i det røa fina huse :)

    SvarSlett
  2. Heidu! Såg kommentaren din nå! Ja, hu e ein av mine og:)

    SvarSlett