Søk i denne bloggen

torsdag 10. desember 2009

Disney klassikere

Kva er eigentleg ein klassiker? Reisen starta i 1937 då "Snehvit og de syv dvergene" hadde premiere og den er Disneys klassiker nummar 1. Men kriteriane for ein Disney klassiker har ingenting med alder å gjera. For å bli ein klassiker må filmen oppfylla følgjande tre kriterie.


  1. Den skal ha gått på kino.
  2. Det skal vera ein langfilm.
  3. Det skal vera originalen, dvs. oppfølgara som har gått på kino reknas ikkje som ein klassiker.
Frå DisneyDVD Insider (2, 2008)

Eg har tidlegare skreve at eg har fått "Snehvit og de syv dvergene", men eg fekk og nogen pengar til bursdagen min og for dei kjøpte eg den 2. klassikeren "Pinocchio". Eg har tidlegare kjøpt "Aristokattene" (nr. 20) og "Mesterdetektiven Basil Mus" (nr. 26) så samlingen vekse sakte, men sikkert:p



XOXO

2 kommentarer:

  1. Så rart... jeg la igjen kommentar for et par dager siden her... men nå var den ikke her lengre! ....

    Uansett.... Jeg ELSKER disneyfilmer, har samla ei god stund og er stolt eier av 20 klassikere :) Men ønsker meg stadig fler, og er ganske sikker på at det kommer til å ligge noen under juletreet :-)

    Fin blogg du har forresten =) =) Gøy å lese!

    SvarSlett
  2. Hei Therese! Koselig at du fant veien t bloggen min. Me har mange klassikere på VHS, men eg ønsker meg de på dvd sjøl. Eg og håper at det ligger nogen under juletreet:) Ha ein fortsatt fin kveld og uke:)

    SvarSlett