Søk i denne bloggen

onsdag 9. desember 2009

Pakke i posten!

Viss du nogen gong har eit ynskje om å gleda meg: Send pakke i posten! Eg elske å få post (når det er hyggeleg post, ikkje rekningar) og eg fryda meg når eg fekk pakke for to dager si:) Avsendaren var min kjære, søte Stine Cecilie. Eg vart kjent med ho når me havna på same kjøkkengruppe i fjor haust, men me er nok liga dårlege begge to til å halde kontakten. Eg sendte pakke til ho når ho hadde bursdag ei veges tid før meg, og då spurte ho kva dato eg hadde. Eg svarte, og høyrte ingenting etterpå. Eg tenkte ikkje så mykje over det, men plutseleg dumpa det altså ein pakke ner i postkassen!



  1. Pakken itte eg hadde tatt den ut av konvolutten.
  2. Engel i tre. Eg er veldig glad i englar!
  3. Gåvesløyfer til å henge opp. Kjempesøte!
  4. Kortet eg fekk. Eg avsløre ikkje innhald!
  5. Håndlagd såpe. Lukter honning!
  6. Pakken i eitt!
Til min kjære Stine Cecilie! Tusen takk for den ultraskjønne presangen. Du er nydeleg!
XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar