Søk i denne bloggen

Laster inn...

søndag 6. desember 2009

Bok: "Tilbake til Riverton!"

Lurer på kvifor det tar så lang tid etter at boka er skrevet, gitt ut og t.o.m. tilbudt meg at eg les boka? "Tilbake til Riverton" er ei flott bok som vart skreve i 2006 av Kate Morton, og den var hovudbok i Bokklubben for ei tid tilbake. Eg takka nei, men nå har eg altså lest boka. Og det var ei flott bok. Som eg har skreve tidlegare handlar den om to systre. Eg skal ikkje avsløre kva som skjer, men vil bare seia at det er ei bok du ikkje skal ta lett på. Ho er tung å lese fordi det hoppar fram og tilbake mellom fortid og nåtid, og du må holde tunga rett i munnen:p Med det sagt så anbefaler eg deg å lese boka. Nå les eg Nicholas Sparks' "Livets veier" og skal snart gå og sjå "Julenatt i Blåfjell". Ha ein fortsatt fin dag!

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar