Søk i denne bloggen

Laster inn...

tirsdag 12. januar 2010

Seriedyret

I mine serier fins det mange kategorier. Eg har 9 ulike serier i hyllå, og det er frå politiserier innom 1800-talets Colorado til ungdomsserier. I hyllå mi står det derimot ikkje sjukehusserier. Eg har sitt sikkert det meste av det og, "Chicago Hope", "Akutten", "Grey's Anatomy", "Private Practice" (you name it), men det fenge ikkje på same måten som FBI-agentane i "Numb3rs" og detektivane i "CSI: N.Y." "Grey's Anatomy" er på veg mot slutten av sesong 5 på TV2, og eg kjenne det skal bli godt med ein pause. Det bjynne å bli litt langtrukkent når Derek og Meredith framleis ikkje har komt seg til alteret itte 5 sesonger!!! "Gossip girl" - sesong 3 har bjynnt på FEM, og snart går sesong 1 i dvdspelaren viss den bare dukke opp i postkassen! På torsdag går "Numb3rs" - sesong 6, og det er hakket meir sexy å sjå Rob Morrow visa muskler i skuddsikker vest, enn evinnelige bilete av leger i sjukehusfrakk. For ja, eg ser serier pga menneska. "CSI: N.Y." har Danny Messer, "Without a Trace" har Danny Taylor, "Gossip girl" har Chuck Bass (har nogen lagt merke t kor møje finare han e med luggen ner i pannen?) og eg kan halda på lenge med dette:p Og eg kan go on and on om forskjellen mellom ein totimersfilm og ein serie på x antall sesonger:p Har du nogen serier du bare må sjå?

XOXO

2 kommentarer:

  1. jaaaaaaaaaaaa! Det har jeg! Serier er genialt! Jeg elsker serier! :) Og er hekta på GG, men har mer eller mindre sett alt av OTH også.. hehe..
    For øyeblikket ser jeg og min mann på Twin Peaks sammen!

    SvarSlett
  2. Hehe, OTH er nærmast religionen min. Har sitt kvar einaste episode:) Har aldri sitt Twin Peaks faktisk. K d handle om?

    SvarSlett