Søk i denne bloggen

onsdag 3. mars 2010

Why do we watch that show?

Har du nogen gong tenkt øve kvifor du ser akkurat "den" serien? Er det historien, karakterene eller sakene som fenger? Eg har tidlegare skreve om min kjærleik til CSI: N.Y. og det er den CSI-serien eg ser. Eg har sett bruddstykker av dei to andre, men faktum er at når eg ser ein serie så lige eg å få med meg alt. Eg vil gjerne vita kva som skjedde i den første episoden, for det kan jo ha betydning i den femte episoden i neste sesong:p

Eg har tenkt øve kvifor eg ser mine serier, og har kome fram til at det er karakterene som fenge mest, og øve lengst tid. "Numb3rs" er ein serie eg har fulgt med på lenge, og nå går sesong 6 på TV2, og eg må innrømma at eg er litt leie. Men! Eg må jo fylgja med pga dei herlige karakterene, for å sjå om dei kjeme vidare i sin søken etter eit liv utanom jobben. "CSI: N.Y." er det same sak med, men den er liga spennnande kvar gong, og då gjelde det ikkje bare karakterene, men sakene er "one-of-a-kind." Du veit aldri kva som kan kome til å skje, det er så fantastisk uforutsigbart! Men så komme den serien som du sko ønska du hadde fulgt med på. "Bones" er ein av dei. Eg har sitt bruddstykker frå sikkert kvar sesong, men eg får ikkje den tilhørighetsfølelsen, og det plage meg. Har akkurat sitt ein episode frå sesong 2, og eg burde ikkje, men David Boreananz går det fint an å kvila auene på:p Og der kom den neste årsaken! Er det den kjekkaste mannen eg fylgjer med på? For "alle" har jo ein som ein sitter og sukke øve. Og det trenge slettes ikkje vera den kjekkaste. Eg sitte og ser liga mykje på Carmine Giovinazzo som eg beundre Gary Sinise, når eg ser "CSI: N.Y." Enrique Murciano frå "Without a Trace" er bare nydelige, men han er og den med den mest fargerike bakgrunnen, og eg får av og til så vondt av han. Det er spesielt ein episode som er heilt fantastiske, sesong 1-episode 16 må du sjekka ut viss du er borti den serien. Eg kunne gått on-and-on, men det får bli ein aen gong:)

Viss du har synspunkter, ikkje nøl med å legga igjen kommentar!

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar