Søk i denne bloggen

lørdag 27. mars 2010

Så nydelig!

Eg har blitt stor fan av Gossip girl! Det er sesong 3 som går på FEM akkurat nå, og eg sitte og fryde meg kvar gong. Forholda mellom karakterene går i bølgedaler heile tida, men eit som har vart ganske lenge nå er forholdet mellom Chuck Bass og Blair Waldorf - because they're in love:) Idag har eg sitt reprisen for episode 12, og hovudtemaet var 1-årsdagen for Bart Bass' død. Chuck prøve så godt han kan å unngå å tenkja for mykje på det, men til slutt går det ikkje lenger og han synker saman. Blair har overraska meg stort den siste tida, og hu overraske stadig med å ikkje la Chuck dytte ho vekk. Det blir sagt at eit bilete er verdt tusen ord. Eg skal la dette biletet snakka for seg sjøl, så får dokk heller spør viss det va noge:)XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar