Søk i denne bloggen

torsdag 1. april 2010

Wow!

Eg må skrøyda litt av meg sjøl! Syns eg har rett til det, si eg har skreve 30 innlegg på mars månad sine 31 dagar! I desember greide eg 20 innlegg, men hallo! 30 er betre enn 20:) Det er ikkje akkurat som om eg skrive kvar dag, men i det siste har det blitt mange små innlegg om saker i samfunnet og tips og slikt, og då blir det fort nogen innlegg:p I skrivande stund skrive eg på innlegg nummer 110 si september, og det har eg absolutt ikkje feira. Får ta det neste gong:)

Sitte og ser på "Gossip girl" - season 1 - og eg fryde meg kvar gong. Ønske meg så desperat season 2, men si bursdagen min e i november og jul e ikkje noge nimmare så får det bli med ønsket så lenge. Kanskje ein kjekk millionær vil gje meg nogen millionar:p A girl can always dream!

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar