Søk i denne bloggen

Laster inn...

torsdag 8. april 2010

Mer Harry Potter?

I 2007 ga J.K. Rowling ut den sjuende og siste Harry Potter-boka, "Harry Potter og dødstalismanene." I dag melder Filmweb at Rowling vurderer ny Harry Potter-bok! Eg har lest alle bøkene opptil fleire gonger, og då den siste kom ut kjøpte eg den på engelsk og leste den ut på 3 dager. Eg er innstilt på at 7 bøker er greit, men eg seie ikkje nei takk til meir om Harry, Hermine, Ronny og alle dei andre flotte karakterene:)

XOXO

2 kommentarer:

  1. Jeg både liker og misliker den nyheten. Mer Harry Potter høres genialt ut, det var så trist når alt var ferdig og man visste det ikke skulle komme mer. Men hvis hun velger å skrive en ny bok, hvordan skal hun få det til? Hvilken vinkling blir det? Hun har jo allerede forklart hva som skjer med Harry og gjengen når de blir voksen.

    Men for all del, kommer det en ny bok, kommer jeg til å løpe og kjøpe og storkose meg med den :D

    SvarSlett
  2. Ja, eg har tenkt på det. Eg kjeme garantert t å løpe og kjøpe boka, men det var greit når det var ferdig:)

    SvarSlett