Søk i denne bloggen

onsdag 28. april 2010

...og viss det var omvendt?

VG skriver idag om verdens hotteste cougar-par. Courteney Cox har gjort rollen til allemannseie med tv-serien "Cougar Town" som går på TVNorge. Leste såvidt ein liten notis nederst, og det var ein anna blogger som hadde skreve eit lite innlegg som hadde tittelen "...og hvis det var omvendt?" I artikkelen kjem det fram par som har aldersforskjell frå 9 til 28 år, og det er kvinnen i forholdet som er eldst, men som den andre bloggeren seie, kva viss det hadde vore mannen som var 28 år eldre enn kvinnen? Hadde det blitt ein artikkel der kvinnen vart hylla for sin unge sjel og strålande utseende som i cougar-artikkelen? Eg har mine tvil! Av ein eller aen merkelig grunn så har dei fleste eit litt suspekt syn på menn som er rundt 30 år eldre enn kvinnen i eit forhold, menn blir som regel omtalt som gammel gris:p Jack Nicholson, som er ein velrespektert mann i film-industrien, var i eit par år saman med Lara Flynn Boyle. Nicholson er fødd i 1937, Boyle er fødd i 1970, noko som etter rask hovudrekning gjer ein aldersforskjell på 33 år! Eg kan ikkje huska om det var noko reaksjon på forholdet, men eg trur det var pga aldersforskjellen at forholdet gikk dukken. Men for all del, forhold med såpass høg aldersforskjell kan jo funka bra, Clint Eastwood (f. 1930) har vore gift med Dina Ruiz (f. 1965) i fleire år, og det ser ikkje ut som om ekteskapet går mot slutten:) Men! Eg ville med stor interesse lest ein artikkel der det var mannens høge alder som var i fokus, og at mannen ikkje vart betrakta som gammel gris. Eit av para i artikkelen er 43 og 19 år! Kva hadde du sagt viss det var kvinnen i forholdet som var 19 og ikkje mannen?

1 kommentar:

  1. Nå er det jo slik at opptil ikke så mange år siden, da Ashton/Demi sto fram, at forhold der kvinnen er eldre begynte å bli akseptert. Det er jo mye mer "normalt" at menn finner seg yngre damer enn omvendt. Før stusset man gjerne litt om aldersforskjellen bare var noen få år hvis kvinnen var eldst, så jeg synes det at denne trenden har snudd bare er bra.
    Når det skal sies, så syns jeg også at denne bestemte artikkelen var litt...teit...og at aldersforskjeller på mer enn 15 år er litt merkelig, på begge sider, men om det funker for noen er jo det helt greit!

    SvarSlett