Søk i denne bloggen

torsdag 15. april 2010

Bok: "På vegne av venner"

Når du høyre namnet Kristopher Schau, kva er det første som slår deg? Radio? TV? Skodespelarfaren? Musikken? For meg så er det ihvertfall ikkje at mannen har skreve ei bok om det å gå i begravelser der ingen andre går. 'På vegne av venner' blir skrevet i dødsannonsene der Oslo kommune har ansvaret for begravelsen, pga at den avdøde ikkje har nogen. Ingen familie eller personer som kan ta ansvar for begravelsen. Kristopher Schau har skrevet ei lita bok på rundt 90 sider om korleis det føles å gå i begravelser der han enkelte gonger var einaste person utanom prest og begravelsesagent. Boka er interessant fordi det gjer deg eit anna bilete av personen Kristopher Schau enn det du kanskje hadde før du leste boka. Ein times tid, og boka er ferdig!

XOXO

2 kommentarer:

  1. OH, jeg sa til meg selv: leser jeg en god anbefaling til av denne boken, så MÅ jeg ha den, hehe... og nå har jeg lest din så da må jeg "dessverre" kjøpe meg den ;) Yess, ny bok i samlinga, hehe!

    Ha en fin helg! :)

    SvarSlett
  2. Hehe:) Ha ei fin helg du og!

    SvarSlett