Søk i denne bloggen

tirsdag 6. april 2010

Skattesmell for bloggere

Eg har ikkje den mest besøkte bloggen, og det har aldri vore intensjonen min heller, men det fins dei som blogger i toppsjiktet. Dette har jo markedsførere fått med seg, og sender avgårde pakker til bloggere, i den intensjon at dei skal teste og anbefale den og den tingen. Ida Wulff har t.o.m. fått tilsendt dopapir i posten! I desse skattetider så har t.o.m. folk på skattekontoret bjynnt å undersøke bloggere som hemningsløst skriver om det de har mottatt i posten. For kven sko tru at du må skatte av gaver du ikkje har bedt om å få i posten! Ida Wulff har sjøl skrevet om dette, og far til Noregs mest leste blogger, Voe, har uttalt seg til Dagbladet.

XOXO

5 kommentarer:

  1. Jeg mottar ikke spesielt mye for bloggingen min men har vet noen anledninger mottatt bøker(det er jo det jeg blogger om ;)). Lurer liksom på hvor grensen går for når man skal innrapportere dette.

    SvarSlett
  2. Forresten er headeren din fra Persuasion?

    SvarSlett
  3. Ja, det var det som var det store spørsmålet. Hvor går grensen? Ja, den er frå "Persuasion." Koselig med kommentarer:)

    SvarSlett
  4. Jeg så den versjonen for første gang i høst, forelsket meg helt i den!

    SvarSlett
  5. Eg såg an for vel 2 år si på tv, og forelska meg heilt, så måtte eg kjøpa an på dvd:)

    SvarSlett