Søk i denne bloggen

Laster inn...

onsdag 19. mai 2010

Bok: "Engler og demoner" (Robert Langdon #1)

Forfatter: Dan Brown
Originaltittel: Angels and Demons
Utgitt: 2003
Denne utgåva: 2004
Oversetter: Peter A. Lorentzen
Format: Lydbok, lest av Anders Ribu, 18t10min
Forlag: Fono
Frå: Biblioteket

Handling i Engler og demoner: En verdenskjent vitenskapsmann blir funnet brutalt myrdet med et mystisk symbol på brystet. Professor Robert Langdon, professor i religiøs symbologi ved Harvard, finner ut at symbolet har tilknytning til broderskapet Illuminati, som er gjenoppstått for å fortsette sin vendetta mot erkefienden, den katolske kirken. I Roma jobber Langdon sammen med Vittoria Vetra, og de forsøker å finne ut av symbolene for å redde Vatikanet fra broderskapets planer.

Eg har aldri forstått kvifor mi syster høyre bøkene, for eg følte aldri at eg fekk med meg noko. Nå har eg høyrt Dan Browns andre bok, Engler og demoner, og det var mykje jillare enn Den digitale festning. Engler og demoner er den fyrste boka om professoren Robert Langdon, men eg trur eg leste eit sted at den vart utgitt i Noreg etter Da Vinci-koden. Sistnemnte fekk jo såpass mykje merksemd at forlaga fant ut at det kanskje nytta å sette fokus på Dan Brown?
XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar