Søk i denne bloggen

Laster inn...

tirsdag 18. mai 2010

Bok: "Speeches that Changed the World"

Eg er øyeblikk ferdig med både "Blind gudinne" og "Engler og demoner", men idag har eg fått ei jille bok i posten. Den heiter "Speeches that Changed the World" og er for meg veldig spennande (!) bok. Det er altså ei bok med taler som har forandra verda, og i skrivande stund er yndlingstalen min frå boka, Franklin D. Roosevelts tale til Kongressen 8. desember 1941, "A date which will live in infamy." Med denne talen førte han USA inn i 2. verdenskrig. For alle som har sett "Pearl Harbor" (2001) så er det Jon Voight som innehar rolla som president Roosevelt, og når han snakke til reporterne etter angrepet frå Japan; det er meste magisk, og eg kan det omtrent ordrett utanat:p

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar