Søk i denne bloggen

mandag 10. mai 2010

Humørmusikk

Om du har nogen gong følt at musikken du spele samsvare med humøret ditt? Viss ja, så trur eg du er medlem i ei ganske stor gruppe. Eg er jaffal medlem der:) Idag har vore ein bra dag, så eg har spelt Miley Cyrus (gotta love her) og Bethany Joy Galeotti. Når eg vaske eller trenger litt ekstra energi, så sette eg på "Rock Anthems" eller "Mamma Mia" og det går som ein leik. Høyre du meg spela Evanescence eller Within Temptation og med litt høgare volum enn normalt, så skal du halda deg vekke ein halve time til:p Men for all del, eg kan fint spela Evanescence på gode dager og, for dei lage sinnssjukt fin musikk:) Hihi! Ha ei fine veka:)

XOXO

2 kommentarer:

  1. Spiller du Within Temptation hvis du er i ett sinna humør? wow.! Er ikke akkurat musikken jeg forbinner med å være sinna;) hehe

    SvarSlett