Søk i denne bloggen

torsdag 13. mai 2010

Spørsmål om lesevaner

Spørsmåla fant eg på Ann Helen sin blogg, og eg vil og vera med:)

  • Som lesar er eg: Kjapp når det er bøker eg liker (og forfattara eg liker), det går seint når eg tilfeldigvis har sett filmen og har ein tendens til å ha litt for mange bokprosjekt på ein gong.
  • Som bloggar er eg: Bokanmeldelser kan bli forbetra. Nå for tia går det i "vaskelappen" bakpå boka, og mine tanker litt på slutten. Viss det er bøker eller forfattara eg ikkje fatte noge av, blir det om mogleg enda verre.
  • Sist leste bok: Har i det siste lest ei bok og høyrt ei anna. Eg leste "Havfruen" av Camilla Läckberg og høyrte "Den digitale festning" av Dan Brown.
  • Sist kjøpte bok/bøker: "Tilbake til Riverton" - Kate Morton, "Speeches That Changed the World" - Simon Sebag Montefiore, "Formørkelsen" og "Ved daggry" - Stephenie Meyer og "Panserhjerte" - Jo Nesbø. Unnskylder meg med at det er salg på bokklubben.no:p
  • Favorittkrimforfatter: Jo Nesbø, Camilla Läckberg og Anne Holt.
  • Eg lese alt av: Nora Roberts, Camilla Läckberg og Jo Nesbø.
  • Eg lese helst ikkje (genre/forfatter): Ikkje noko spesifikt.
  • I hylla for faglitteratur leite eg etter: Bøker om kongehus i Europa, biografier, amerikansk president-historie.
  • I tillegg til norsk lese eg gjerne: Engelsk.
  • Øverst i min lesestabel ligge akkurat nå: "Under the Greenwood Tree" - Thomas Hardy, "Blind gudinne" - Anne Holt, "Damenes detektivbyrå nr. 1" - Alexander McCall Smith.
  • Øverst på min bok-ønskeliste akkurat nå: Nicholas Sparks' bøker på engelsk, Jo Nesbø ("Kakerlakkene", "Rødstrupe", "Sorgenfri" og "Marekors").
  • På antikvariatet leite eg etter: Har ennå til gode å vera innom eit, men eg ville lett etter klassikere (gjerne engelske), slektsbøker, kongelige bøker og barnebøker.

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar