Søk i denne bloggen

Laster inn...

tirsdag 29. juni 2010

Bok: "En shopoholikers uimotståelige nye verden"

Sist onsdag var eg på biblioteket, og lånte 4 bøker! Nå er dei utlest, og eg må avgårde itte nye:) Sko tru eg ikkje gjorde noge aent enn å lesa, men eg går jo på jobb og gjere andre ting, men lesing går overalt. Eg lese når eg ser film og eg:)

Handling i "En shopoholikers uimotståelige nye verden": For Rebecca Bloomwood kunne ikke livet vært bedre. Hun har en godt betalt jobb i frokost-TV, et (i øyeblikket) brukbart forhold til banken, og hun holder seg (i alle fall noen ganger) strengt til sin nye leveregel: Kjøp bare det du virkelig trenger! Da hun også får sjansen til å flytte med kjæresten Luke Brandon til New York, føler hun det som om hun har trukket det store vinnerloddet. Vil en utenlandstur utvide horisonten? Eller fører den til at hun bruker mer penger? Livet er plutselig fullt av utrolige tilbud. Og fristelser...

Denne dama er fantastisk. Og eg elskte den scenen i boka der ho er på Morning Coffee for å snakka om problemene, også vise det seg at ho har betalt ner gjelda. Kan levande sjå føre meg frustrasjonen blant dei ansatte i studio *priceless*

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar