Søk i denne bloggen

Laster inn...

mandag 14. juni 2010

Serie: "Bones" - season 2

Sendetid i USA: 30. august-2006 - 16. mai-2007

Når eg ser serier på dvd, så går det fort føre seg, og eg har nå sett sesong 2:) Denne serien blir bare betre og betre, og det begynne å bli meir normalt å sjå skjelett, og eg kjenne eg grøsse litt når eg ser "kjøtt" på beina. Det blir spennande å gå tilbake til "CSI: N.Y." itte denne serien:p Brennan har fått ny sjef, Dr. Camille Saroyan, og i byrjinga hadde ho og Booth eit forhold, men dei gjorde det slutt, og eg håper dei finner tilbake til kvarandre. Brennan har og hatt eit forhold til ein kollega av Booth, men han likte eg ikkje noko særleg, så når han slutta i FBI, og reiste med båten sin, så sørga eg ikkje akkurat:p

Angela og Hodgins har absolutt funne kvarandre. Det er så mange fantastiske scener med dei to, men mitt favorittsitat er dette frå episoden "Aliens in a Spaceship": "I’m nuts about Angela. Over the moon. Stupid in love with her. That’s why I bought her that crazy expensive perfume. Man gives you a bottle of perfume that says- that says ‘I love you.’ There. I said it out loud."

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar