Søk i denne bloggen

søndag 27. juni 2010

Serie: "Bones" - season 4

Sendetid i USA: 03. september-2008 - 14. mai-2009

Då var eg faktisk ferdig med 4 sesonger av "Bones". Det gjekk fryktelig fort:p Angela og Hodgins avslutta forholdet sitt, noko eg syns var heilt på trynet, men eg har sett nye bilete, så det går min veg uansett:) Brennan har hatt eit lass med nye assistenter inne, etter at Zach slutta, men ho klare ikkje å bestemma seg for ein spesiell. Dr. Lance Sweets er ikkje bare psykologen til Brennan og Booth, han konsultere og for FBI, noko som betyr at han er med i kvar einaste episode. Det har blitt meir FBI work og mindre episodar med skikkelege skjelett og bein, så det syns eg ikkje noko om. Det kjeme til å bli spennande å sjå "CSI: NY" for eg merke at eg grøsse når Dr. Camille Saroyan får inn lik med kjøtt på:p Glede meg til meir "Bones" på dvd, men det ser ut som det kan ta si tid (ifølge wikipedia jaffal).

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar