Søk i denne bloggen

Laster inn...

søndag 13. juni 2010

Sjangerskifte

Eg er litt lei! Eg er lei av Jo Nesbø og Anne Holt. Derfor skal dei bøkene leveras tilbake til biblioteket, for eg kjenne at eg trenge ein krimpause. "Sorgenfri" er ei knallbra bok. Det veit eg fordi eg har vore gjennom den før. Men akkurat nå må eg kjempa meg vidare og det orke eg ikkje. Eg ønske meg ei bok som eg ikkje vil leggja frå meg! Ikkje fordi den er spesielt bra, men rett og slett fordi eg liker historien og menneska. Eg har snust litt på fleire bøker, og kjenne eg trenge nokon anna enn krim! Boklista mi på biblioteket sine heimesider er ei mil lang, og eg veit at der er det bøker som absolutt ikkje er krim! Trur eg:p Ha ein fine veka, og tips gjerne om bøker som ikkje er krim:)

XOXO

2 kommentarer:

  1. Herre min hatt, det finnes jo tusenvis av bøker som ikke er krim - hvor skal man begynne!?

    SvarSlett
  2. Hihi, eg veit. I mårå skal eg hente første bok av Merice Brifa, også tar eg det derfra:)

    SvarSlett