Søk i denne bloggen

Laster inn...

lørdag 17. juli 2010

Bok: "The Awakening"

Vampyrane har inntatt hjernen min, og den første boka i L.J. Smiths "Vampire Diaries"-serie er ferdiglest. Den tredje boka landa i postkassen min idag, så nå har eg to herlige bøker om Elena, Stefan og Damon å lesa:) "The Vampire Diaries" er annleis enn "Twilight"-serien, og eg veit ikkje kvifor ein eg liker best. "The Awakening" begynner tregt, men tar seg fort opp når Halloween og The Haunted House kjem for dagen. Eg hadde gløymt kor godt eg liker å lesa på engelsk, heilt til scenen kor Stefan slenger ting rundt og er kjempesint på seg sjølv; det er så mykje lettare å vera sint på engelsk enn norsk. Men så lure eg på ein ting: Når du les engelske bøker, finner du deg sjølv sitjande å lesa høgt for deg sjølv? Det gjer nemleg eg, og årsaken er at eg får betre med meg orda, og setningsoppbygginga og uttalen. Og kanskje eg får betre med meg historien og:)

Handling i "The Awakening": A deadly love triangle. Elena: beautiful and popular, the girl who can have any guy she wants. Stefan: brooding and mysterious, desperately trying to resist his desire for Elena . . . for her own good. Damon: sexy, dangerous, and driven by an urge for revenge against Stefan, the brother who betrayed him. Elena finds herself drawn to both brothers . . . who will she choose?

Og for opplysningen: Eg er så glad for at eg har sett minimalt med "Vampire Diaries" på tv!!!

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar