Søk i denne bloggen

lørdag 10. juli 2010

Bok: "Regines bok. En ung jentes siste ord"

Regine Stokkes (1991-2009) bok har vore på huskelista si eg fekk vita at den vart utgitt, og har låge på reserveringslista på biblioteket i ein månad kanskje. Nå i ettertid er eg glad for at eg ikkje kjøpte den, og vil heller gi ei gåve til kreftsaken i form av andre ting. Eg må ærleg sei at eg har skummt meg gjennom boka. Eg håper at det er nokon der ute som les boka frå perm til perm, men bloggformen i ei bok passa ikkje meg. Kanskje hadde eg høge forventninger, men eg har tidlegare lest "Idas dans" og ønskte meg noge i nærheten av denne, sjølv om eg veit at det var ikkje slik Regine ønskte det. Kreft er ein forferdelig lumsk sjukdom som kan dukka opp kor som helst i kroppen, og den bryr seg verken om alder, tid, sted, familieforhold - absolutt ingenting!!! Og det einaste pårørande kan gjera er å støtta, stilla spørsmål og vera der for kreftpasienten. Foreldra og søstera til Regine Stokke har hatt ein hard tørn, og eg håper for deira del at dei ein dag kan sjå seg tilbake og kosa seg med minner om dottera og storesøstera Regine Stokke! Kvil i fred!!!

XOXO

2 kommentarer:

  1. Den boka har jeg hatt veldig lyst på.. Men den var ikk så bra altså? hmm.. har jo forsåvidt lest hele bloggen jeg da,så har kanskje lest det meste av boka da egentlig?

    SvarSlett
  2. Viss du har lest heile bloggen så he du fått med deg det meste, men det er og dikt, bilder, kommentarer på innlegg, dagbokinnlegg og tekster skrevet etter Regines død. Eg skumleste blogginnlegga og leste ord for ord det som mor til Regine og søstera til Regine hadde skrevet på slutten.

    SvarSlett