Søk i denne bloggen

Laster inn...

tirsdag 6. juli 2010

Koss ska dette gå?

Eg har begynt å lesa på "The Fellowship of the Ring", den første Ringenes Herre-boka. Eg lure litt på om eg har tatt meg vann øve håve, men satse på at det går bra. Eg har nemlig valgt å lese na på engelsk:-O 535 sie!!! Eg hoppe ikkje akkurat av glede, men kryper sakte til korset når eg skal lesa, men eg er i gang:) Det går fryktelig seint, så ikkje bli øverraska om der komme andre bøker innimellom på bloggen, for litt atspredelse må eg ha. I går spurte venninnå mi om eg klarte å halda dei forskjellige bøkene og karakterene frå kvarandre (då såg eg Harry Potter 6 på dvd). Eg har lest alle Harry Potter-bøkene, og der er det ikkje akkurat få personligheter. Ingen problem, seie eg, men det er kanskje fordi eg kjenne det så godt. Eg har sitt Ringenes Herre utallige gonger, og kanskje det er feil av meg å lesa bøkene etter å ha sett filmane, men er det ikkje det omtrent alle gjer. Bøkene har jo eksistert si 1950-talet, mens filmane nærme seg 10 år gamle:-O

Uansett, Ringenes Herre er under gjenomføring, men eg kan ikkje lova kva tid det blir ferdig. I filmane er det fullt av nydelige sitater (og eg trur det framleis ligg eit heilt nederst på bloggen), men i utgaven som eg har lånt står dette på ei av dei første sidene:

"Three Rings for the Elven-kings under the sky, Seven for the Dwarf-lords in their halls of stone, Nine for the Mortal Men doomed to die, One for the Dark Lord on his dark throne In the Land of Mordor where the Shadows lie. One Ring to rule them all, One Ring to find them, One Ring to bring them all and in the darkness bind them In the Land of Mordor where the Shadows lie."

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar