Søk i denne bloggen

Laster inn...

onsdag 28. juli 2010

Nytt i bokhylla (2)

Når eg meldte meg inn i bokklubben Krim og spenning, fekk eg 2 av 3 bøker. Årsaken var at Eirik Wekres "Operasjon Snøhvit" var utsolgt. Sist veka sendte eg ein mail og spurte om det var mulig å bestille denne boka (si den var komt i paperback) og slippe å betale. Sjølvsagt fekk eg lov til det:)


Tatiana de Rosnays bok har eg blitt anbefalt frå ein heil haug med folk, og eg har vore fascinert av Australia si eg leste "Siste dans for Matilda" for første gong, så Merice Briffas Australia-bøker må jo i samlinga mi:)

XOXO

2 kommentarer:

  1. Åh, jeg elsker også "Siste dans med Matilda". Da vet jeg i allefall at jeg bør lese "Mine drømmers land" :)

    SvarSlett
  2. Har du lest fleire bøker av Tamara McKinley?

    SvarSlett