Søk i denne bloggen

Laster inn...

fredag 16. juli 2010

Spørsmål og svar!

På fleire bokblogger har det gått ein spørsmålsrunde, og eg har tatt utfordringa frå bloggen Karin leser! Her er mine svar:)

1. Hvilken bok leser du akkurat nå?
Eg leser L.J. Smiths første bok i "Vampire Diaries"-serien. Boka heiter "The Awakening". Eg har sett litt på CW-serien som er lagt på bakgrunn av bøkene, og eg er glad for at eg ikkje har fulgt med meir enn 2 episoder totalt, for boka begynner litt tregt. Den tar seg opp, og eg gleder meg til å lesa fortsettelsen. Bok 2 venter spent i bokhylla, og bok 3 ankommer snart postkassen:)

2. Hvor liker du best å lese?
Eg kan lesa praktisk talt øve alt, men like meg best når eg har ein skikkelig god sittestilling, og då er det helst i stolen, senga eller sofaen.

3. Hvilken bok skulle du ønske ble filmatisert?
Eg lige generellt filmer basert på bøker, men eg har ingen ultimate ønsker. Nicholas Sparks' bøker har blitt bra på filmlerretet tidlegare, så kanskje fleire av dei.

4. Hva er favorittboken din?
Å, herlighet for eit vanskelig spørsmål! Det kjeme heilt an på sjanger, karakterer i boka osv. Skal eg likevel nemne ei bok, må det vera Gunnhild Corwins "Idas dans".

5. Er det noen bøker du ser fram til å lese de neste månedene? Hvilke?
Eg velger bøker ut frå dagsform, motivasjon og inspirasjon. Eg har lyst å lese fleire av L.J. Smith og Karen Kingsbury. Vampyrtrenden har absolutt slått rot hjå meg, og eg kan tenka meg å lesa Charlaine Harris og P.C. Cast sine vampyrbøker. Men, tiden vil vise! Eg har for vane å slå til med krim på hausten, så who knows:p

6. Hva synes du er den fineste forsiden på en bok?
Eg velge som regel bøker ut frå vaskelappen eller forfatter, og bryr meg fint lite om forsida. Skal eg eiga bøker, så like eg at dei har same utgangspunkt i forside. Nå har eg begynt å handla "Vampire Diaries" og den første kjøpte eg med CW-bilete så då kjøpe eg resten og med det f. eks.

Håper andre får lyst til å svare på spørsmåla! Legg gjerne igjen kommentar:)

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar