Søk i denne bloggen

mandag 23. august 2010

Bok: "Ringenes herre: Ringens brorskap"

Då Peter Jackson kom med sin trilogi om Ringenes herre i 2001, 2002 og 2003 gjekk folk mann av huse for å sjå på det. Eg har sjølv alle filmane, og har sett dei fleire gonger. Då eg var på Sandnes bibliotek tok eg med meg lydboka av "Ringens brorskap", fordi det å lese den på engelsk vart litt uoverkommelig for meg:/ Nå har eg høyrt 16 cd-ar, og eg er mektig imponert over den mannen som het John Ronald Reuel Tolkien. Korleis er det mulig å laga eit slikt nett av personer, historier og ikkje minst ei heilt ny verd? Sjølvsagt er det mulig, og eg husker at bakpå den engelske utgåva eg hadde heime ein liten periode stod det: People are divided into two groups. Those who have read The Lord of the Rings, and those who hasn't.

Eg er nå ein av dei som ihvertfall har lest den første boka, og eg kjenne at eg skal høyra eller lesa dei to neste og + fleire Tolkien-bøker. Innimellom alle romanene og teikneseriane, er det veldig jillt med fantasy-sjangeren og! Og ein aen ting: Eg er sjeleglad for at det er lenge siden eg har sett "Ringenes Herre" på film. Det hadde ikkje vore det sama å høyrt denne boka viss eg nettopp hadde sett filmen!

Handling i "Ringens brorskap": Tolkien skapte en egen verden i fortellingene om hobbitene, små menneskelignende skapninger. Ringenes herre er en (uavhengig) fortsettelse av Hobbiten. Hobbitene lever i en verden ukjent for oss. Emnet i bøkene er dog kjent; kampen mellom det gode (hobbiter) og onde (Sauron). For at Sauron skal få ubegrenset makt, må han få tak i en spesiell ring, maktens ring. Skal ringen miste sin kraft, må den kastes i Dommedags juv i Mordors land. Den som eier ringen for lenge, blir ødelagt av dens krefter.

XOXO

3 kommentarer: