Søk i denne bloggen

Laster inn...

fredag 13. august 2010

Nye (gamle?) bøker

Har vore på nattåpent på Kleppe, og der har de ein veldig fin bokståve som eg til dags dato aldri har vore innom. Eg trur eg skal halda meg langt vekke i framtiå og, for eg kom heim med ikkje mindre enn 10 bøker (fyll ein pose for 100 kr). Kanskje har du lest nokon av desse?
  • Charles Dickens - A Tale of Two Cities (du kjeme ikkje unna Dickens, og denne utgåva er frå 60-talet)
  • Virginia Woolf - Orlando, Mrs Dalloway og To the Lighthouse (eg har lenge tenkt eg sko ha lest Woolf, og nå har eg ingen unnskyldning)
  • Jack London - White Fang (publisert i 1906, min utgåve er publisert i 1994 under Children's Classics)
  • Louisa May Alcott - Good Wives (utgåva er publisert under Children's Classics i 1995, og er fortsettelsen på Little Women, noko som betyr at eg må ut og få meg Little Women)
  • Rosamunde Pilcher - Coming Home (denne leste eg første gong i fjor, og den er nydelig)
  • Thomas Mann - Huset Buddenbrook (der gjekk ein filmatisering på NRK for ikkje så altfor lenge si, og eg har tenkt eg sko ha lest denne og)
  • J.F.C. Harrison - Early Victorian Britain, 1832-51 (eg trur dette er veldig interessant, historie er alltid spennande)
  • F. Scott Fitzgerald - The Great Gatsby (har faktisk aldri lest denne)
  • Jojo Moyes - The Ship of Brides (eg har tidlegare lest ei som heiter Sheltering Rain, og likte godt den)
  • Peter Collier & David Horowitz - Kennedy-klanen. Et amerikansk drama
Legg merke til at alle er engelskspråklege utanom den siste. Kennedy har alltid fascinert meg, så dette blir spennande lesning. Lure på hvilken bok som skal få vera med på bussen i mårå til Bryne? Time bibliotek skal stenga sine lokaler, og flytta over i nye, og i den anledning har dei salg. Kanskje bøker som biblioteket ikkje vil ha, passe i mi bokhylle? ;)

Anmeldelser kjem etterkvart:)

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar