Søk i denne bloggen

søndag 1. august 2010

Nytt i Disney-hylla (2)

I en avsides del av det gåtefulle landet Prydain hersker den ondskapsfulle kongen (Bukkekongen). Han er besatt av tanken på å finne den magiske gryten som med sine magiske krefter kan gi ham enda mer makt. Men han hadde ikke regnet med Taran, en ung gutt som setter seg fore å hindre kongen i å nå sine mål. Til å hjelpe seg har han et magisk sverd, et hundelignende vesen som bærer navnet Gurki, en vakker prinsesse og en synsk gris.

Var ute på vift med mor igår, sko egentlig ha allværsklær, men XXL hadde ikkje så mykje inne ennå. Eg kan ikkje fordra sportsbutikker, så eg måtte avreagera på nabobutikken Notabene:-P Angre på at eg ikkje kjøpte den eine boka eg såg, men eg fekk med meg Disneys 25. klassiker. Den kom ut i 1985, og er ikkje av dei mest kjente. Eg hadde faktisk aldri høyrt om den før eg begynte å samla på klassikerne. Den har ikkje vore mulig å få tak i på nettet (ihvertfall ikkje på dei sidene eg henge), så eg var ganske happy når eg fant den igår:)

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar