Søk i denne bloggen

Laster inn...

mandag 2. august 2010

Serie: "The O.C." - season 4

Sendetid i USA: 02. november-2006 - 22. februar-2007

Ein sesong på halvanna dag? Joda, det går an. I går satt eg heile dagen på knenå på golvet og lagte album frå ein tur eg var på i mai i fjor (jada, betre seint enn aldri) og i dag kjenne eg det i alle muskler og bein frå livet og ner (ein smule overdrivelse). Men, 16 episoder er faktisk ikkje så mykje, så med ein heil sesong, mykje te så vart jammen albumet ferdig (minus bildetekster). Idag har eg sett 4 episoder, også plutselig var sesongen slutt og niks meir episoder:-O Eg kjenne at eg trenge ikkje fleire. Kunne godt visst om Ryan og Taylor faktisk er samen på slutten, men eg trur dei er det, så kan andre sei kva dei syns!

Denne siste sesongen av "The O.C." starta hardt med Ryan som hardtslåande tøffing, Summer på Brown (og nekte å ta innøve seg at Marissa er død), Seth jobbe i the comic book store. Eg veit ikkje heilt korleis eg skal beskriva denne siste sesongen. Eg liker denne ekstremt godt, og kanskje det er fordi Ryan er så ekstremt søte og herlige:-P Det skjer enormt mykje med alle, men eg må sei den kulaste personen er Taylor Townsend; eg ler kvar gong den damå kjeme på skjermen:)

Eg håper du velge å sjå "The O.C.", eller kanskje du allereie har. Eg er ihvertfall strålande fornøgd med at eg har kjøpt den serien, og kan garantera for at det blir ikkje siste gongen eg ser an:)

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar