Søk i denne bloggen

Laster inn...

torsdag 5. august 2010

Véromslag!

Eg ønske meg litt tordenvér!!! Lure på om du har lagt merke til kor utmattande det er for kropp og sjel når vérgudane ikkje heilt klare å bestemma seg for kva vér me skal ha? Idag har det vore regn, men så er det opptil 18-19 varmegrader, så alt blir litt klamt og rart. Eg hadde så vondt av at ungane måtte ha på seg regntøy bare for det at plutselig kunne det kome ei regnbøye, men slik er det. Når eg kom heim idag gjekk eg tur med hunden, og det var sol og fina veret, og plutselig kom det ei regnbøye. MAKE UP YOUR MIND!!! Når eg var liten kunne eg ikkje fordra å gå med regntøy, men nå syns eg det er heilt greit. Det er ihvertfall betre enn å verta kliss klass! Viss dette véret fortsette heila helgå, så må eg finna på et eller aent å gjer. "The O.C." har eg sett ferdig, men så søkte eg på Sandnes bibliotek sin katalog, og herlighet så mange serier de har der så eg har lyst å sjå. Trur eg må ta meg ein tur i løpet av lørdagen:-P Nemne i forbifarten at eg kjøpte "Krøniken" med dansk tale OG dansk tekst, så det blir spennande å sjå om eg får med meg alt som blir sagt:) Ha ein fortreffelige fredag!

XOXO

1 kommentar:

  1. Akkurat sånt vær har vi i dag, lummert og varmt med skumle skyer som bare lurer oss ;) Så moro at du kan låne tv-serier på biblioteket! Kos deg og ha en super fredag! Klem fra Anette :)

    SvarSlett