Søk i denne bloggen

Laster inn...

fredag 24. september 2010

Gratis bøker!

Sist søndag skreiv eg eit innlegg om det er greit å gje vekk bøker ein har fått! Konklusjonen vart at det er greit, og nå har eg rydda i bokhyllene. Eg legger herved ut ei liste over bøker som ikkje gjekk gjennom nålauget, så viss du har lyst på ei eller fleire, så skal eg med glede senda den til deg, uansett kostnad (helst innanfor Noregs grenser;).

Sandra Brown - Avsløringen (pocketbok)
Rune Gerhardsen - Du er faren min likevel? (innbundet)
Jane Harris - Bessys bok (pocketbok)
Mara Lee - Ladies (innbundet)
Unni Lindell - Slangebæreren (innbundet)
Jo Nesbø - Flaggermusmannen (innbundet)
Tove Nilsen - Kvinner om natten (innbundet)
Morten Harry Olsen - mississippi.neo (innbundet)
Pål Gerhard Olsen - Tigrene nede for telling (innbundet)
Anne B. Ragde - Arsenikktårnet (innbundet)
Anne B. Ragde - En kald dag i helvete (innbundet)
Edward W. Said - Orientalismen. Vestlige oppfatninger av Orienten (innbundet)
Jennifer Weiner - I dine sko (boka bak filmen med same namn med Cameron Diaz og Toni Collette på rollelista, pocketbok)
Hanne Ørstavik - Kjærlighet (innbundet)

Det bestes bøker (4 bøker i kvar):
Mary Higgins Clark - Du er bare min
Tony Hillerman - Grevlingen
Nicholas Sparks - Minnenes melodi (boka bak filmen "A Walk to Remember")
Jack Higgins - Hemmelige forbindelser

Iris Johansen - Ingen å stole på
Barbara Delinsky - Kvinnen i nabohuset
Clive Cussler - Vallhall stiger frem
James Patterson - Dagbok til Nicholas

Det er første mann til mølla, så legg igjen ein kommentar om noko av dette høyres greit ut!

XOXO

PS. Bøker med tjukk skrift er tatt! DS.

10 kommentarer:

  1. Ehm, er det mulig å takke nei til dette? Jeg vil gjerne ønske meg Ladies og Kjærlighet!

    SvarSlett
  2. Det går jo fint an å takka nei, men kanskje litt vanskelig;)

    Send meg adressen din til elidasta@gmail.com. Bøkene er herved dine!

    SvarSlett
  3. Så utrolig snilt gjort Elida:):) Jeg kunne godt tenkt meg å lese boken Kvinner om natten:)

    SvarSlett
  4. Rebekka: Viss du vil ha den, så sender du adressen til elidasta@gmail.com:)

    SvarSlett
  5. Da har jeg sendt mail til deg..wohooo:);) Gleder meg masse til å lese den:)

    Ha en super dag videre!!

    SvarSlett
  6. Så flott! Ha ein super dag du og!

    SvarSlett
  7. Ble så glad da jeg fikk boka i posten. Tuuusen takk Elida, så snilt av deg!!:):) Jeg har lest halve boka nå og den er jo kjempe spennede! :):)

    SvarSlett
  8. Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg å få mississippi.neo :)

    SvarSlett
  9. venstregaerning: Send meg adressen til elidasta@gmail.com så kjem den i posten!

    SvarSlett
  10. Hei! Jeg fikk boken for litt over en uke siden nå. Takk! Gleder meg til å lese den. :)

    SvarSlett