Søk i denne bloggen

Laster inn...

tirsdag 14. september 2010

Nytt i Disney-hylla (4)

Eg har dei siste åra blitt veldig flink til å sjå filmer før eg kjøper dei (noko som resulterer i færre bomkjøp) og å handla på tilbod. Av den grunn så har eg eit tredve-, førti-, kanskje femtitalls filmer på ønskelista på platekompaniet.no nettopp pga at dei då sende meg ein mail når filmer (og cder og ps3-spel (til lillebror)) går opp eller ned i pris. Her ein dag var det sal på Disney-filmer, og eg som samle og har som mål å ha alle, bestillte 3 for 299,- Eit par dager seinare landa disse 3 i postkassen:

Ringeren i Notre Dame, tolka etter Victor Hugos roman av samme tittel, betraktes av mange som Disneys virkelige mesterverk. Dette er en fortelling fylt med musikk, humor, kraft og magi - og noen av de mest uforglemmelige tegnefigurene som noensinne er skapt. En ekte klassiker, som forøvrig er nr. 34 i rekka.

Disneys klassiker Mulan byr på svimlande animasjoner, fantastisk musikk og actionfylt eventyr for heile familien, og er forøvrig nr. 36 i rekka.

Bli med på ditt livs reise i Disneys suverene 46. klassiker Familien Robinson - et spennande eventyr som tar deg med til en helt ny verden full av fantasi og overraskelser.

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar