Søk i denne bloggen

Laster inn...

søndag 10. oktober 2010

Bok: "Norske prinsesser. Norgeshistoriens forunderligste prinsesser."

Kongelege har fascinert det norske folk i årevis, og eg har vore stor tilhenger dei siste 10 åra omtrent. Det siste året har det avtatt noko, men eg syns framleis at dei vakraste brudekjolane fins i kongelege kretser, og vil gjerne behalda kongehuset vårt. Då eg kjøpte denne boka nemnte eg for kassedamen på Notabene at eg vil behalda dei, og ho var forsåvidt einig. Dei gjer mykje rart, og les du historie så har det skjedd utrolig mykje merkelig. Idag har Noreg ein velfungerande kongeleg familie, og med barn og barnebarn kan dei regjera i hvertfall to generasjoner til (viss det norske folk lar dei få lov;).

Handling i "Norske prinsesser": Siv Randi Palms "Norske prinsesser" er en samling uautoriserte biografier om 11 prinsesser og 2 dronninger av Norge. Dette er første gang det er laget en biografisk samling med utvalgte prinsesser, fra norrøn tid og frem til i dag. Noen av personene vil være kjent for de fleste, mens andre får sine historier tilgjengelige på norsk for første gang! Dette er prinsesser med særpreg! Le, bli rørt, og la deg forundre over de eventyrlige livene til 13 kongelige, som alle på sin måte er en del av vår felles historie.

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar