Søk i denne bloggen

Laster inn...

søndag 21. november 2010

Bok: "Det gylne kompasset" (Den mørke materien #1)

Eg har lyst til å sjå filmen "The Golden Compass" med Daniel Craig, men først fant eg ut at eg måtte lese boka. Første gong eg var borti den het den "Northern Lights", eg lånte den av ei venninne (trur det er 2-3 år siden) og den vart fint levert tilbake 2 veker seinare. Eg trur ikkje det var fordi eg ikkje likte den, men leselysten var simpelthen ikkje der. Idag har eg høyrt ferdig "Det gylne kompasset", men det har vore relativt tungt. Det som eg syns var mest uvant var at det var kun 8-9 spor på kvar cd (12 i alt), og det irriterte meg. Alt i alt var det ei grei bok, dog litt uvant setting og handling. I mine fantasybøker fins det svært lite Gyptians, panserbjørner og noko som kalles Støv. Ein anna ting eg nemnte når eg skreiv om Percy Jackson, var at eg haldt på med dei to samtidig, og hadde ein tendens til å blande saman ting! Dei neste bøkene i Den mørke materien-serien skal eg og få med meg, men etter 6 Harry Potter-bøker (maybe!).

Baksidetekst: Alt snus på hodet den dagen Lyra sniker seg inn i Oxford-collegets røykeværelse. Fra sitt skjulested bak lenestolen ser hun rektor helle gift i vinen han skal servere Lord Asriel, Lyras onkel. Lyra tror nesten ikke sine egne øyne. Hvorfor vil rektor drepe onkelen hennes? Har det noe å gjøre med hans hemmelighetsfulle arktiske ekspedisjoner? Det er rektor som gir Lyra det gylne kompasset, men hvorfor får hun ikke vise det til den vakre og sjarmerende Mrs. Coulter? Og hvem er de grusomme gomlerne som stjeler barn i Oxfords gater? For å få svar på disse spørsmålene må Lyra følge i onkelens fotspor, på en ekspedisjon mot Svalbard, til panserbjørnenes rike. Lyra innser til slutt at utgangen på hennes eventyr kan innebære mer enn liv eller død for henne selv.

XOXO

1 kommentar:

  1. Mange seier at filmen er heilt bånn i forhold til boka og der filmen tek slutt er det lange igjen av boka! Men eg har ikje sett eller lest nokon av delene, jar bare høyrt det! :D

    SvarSlett