Søk i denne bloggen

Laster inn...

onsdag 17. november 2010

Ein slags julekalender?

Onsdag er ein fin dag! Då er det opp tidlig-tidlig, ut av huset halv sju, klar til å møte barn klokka sju, dagen går i ett med alskens gjøremål før eg går heim halv tre:) Eg får ein fin start på morningen, og det håper eg at ungane og får. Idag har me ikkje fått lest så mykje - oppmuntrer stadig til det - men igår fekk mepløyd gjennom både Gråtass, Kari Grossmans pekebøker og nye-ord-bøker, Redningsbåten Elias er stadig i fokus saman med Kaptein Sabeltann også runde med det heile av med Tassen og Lillesøster-bøkene!

Men, det er ein ting eg har lurt på! Nå er det jammen snart jul, og med det tilhøyrande julekalendre. Eg pleie fylgja ganske mange, vinner ingenting, men ein vinner ikkje viss ein ikkje deltar! Eg lure på om eg skal legga ut eit innlegg kvar dag som omhandler ein julefilm. Egentlig skulle det kanskje vore julebøker, men eg har ikkje så mange forslag til bøker som til filmer;) Nogen som har ei meining om dette? Hadde det vore interessant/jillt/gøy å lese om?

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar