Søk i denne bloggen

fredag 28. januar 2011

??????

Skal ikkje skjula at eg liker å prate om meg sjølv; desse spørsmåla fant eg inne på Landsbyjenta sin blogg:)

*Hva er du opptatt av for tiden? Jobben, bøker.
*Hva har du på deg i dag? Nylonstrømper, ullsokker, dongribukse, høyhalsa genser og collegegenser. Kaldt ute!
*Hva skal du spise til middag? Pasta bolognese.
*Hva vil du gjerne lære deg? Å sette av mer tid til å bare sitte rett opp og ned.

*Hva hører du på akkurat nå? TV'en som viser Pokemon.
*Hvordan er ditt favorittvær? Alt aent enn non-stop regn!
*Hva er ditt mest utfordrende mål akkurat nå? Å la vere å finne bøker på biblioteket og heller gå i mi eiga bokhylle.
*Hva syns du om personen som tagget deg? Vart ikkje tagga.

*Hvis du kunne fått et hus, ferdig innredet, hvor som helst i verden - hvor skulle det vært? Sentralt, nærme kollektivtransport og biblioteket:) Men ferieleilighet i London eller New York hadde eg ikkje sagt nei til.
*Hva ville du gjerne hatt akkurat nå? Min beste venninne 5 min fra huset mitt - eller boka eg ønske meg så sårt, men som ikkje har komt ut.
*Hva vil du gjerne bli kvitt? Ingenting som eg kjem på.
*Hvis du kunne dratt hvor som helst i verden den neste timen, hvor ville du dratt? New York med bestiss!
*Hvilket språk vil du lære? Er veldig komfortabel med det engelske språk (på grensen til flytende), men tysken kunne hatt ein oppfriskning, og kanskje litt spansk eller russisk.

*Hva ser du etter i en venn? Ærlighet, og at personen liker meg framleis etter gode og onde dager:)
*Hvem vil du gjerne møte? Altfor mange!
*Hva slags musikk liker du? Alt mulig (med visse begrensninger)!

*Hva er favorittplagget i klesskapet ditt? Skinnjakka, som eg glede meg sykt til å bruke når det blir varmere i været.
*Hva er drømmejobben? Den eg har!

*Har du noen favorittmodeller? Niks!
*Hvis du hadde hatt 1000 kr nå, hva ville du brukt de på? Forhåndsbestilling til mammutsalget;)
*Beskriv stilen din? Komfortabel.
*Hva var det siste motebladet du leste? Kjøper ikkje moteblader, med mindre Kamille teller som eitt.
*Den siste CD-en du kjøpte? Rock Anthems III
*Hva hørte du på da du ble tagget? Vart ikkje tagga.
*Hva vil du akkurat nå? Gjøre ferdig dette innlegget, mekke middagen og sjå Korslaget. Heia Thom Hell!!!

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar