Søk i denne bloggen

Laster inn...

tirsdag 11. januar 2011

R.I.P. Knut Olsen



For eit par dager si kommenterte eg til mine foreldre at det var ein person som mangla i NRK Dagsrevyen. Plutselig var det Viggo Johansen som stod side om side med Nina Owing. Idag kom meldinga om at nyhetsanker Knut Olsen har gått bort i ein alder av 57 år! Eg syns det er skremmande kor mange som døyr før fylte 60. Tidlegare i veka leste eg i lokalavisa at personer på alder med min far hadde gått bort, og eg syns slettes ikkje at det er nokon alder (min far er 52). Eg velge å kalla Knut Olsen eit ungt menneske i denne sammenheng. Han kunne hatt 10-15 år til med strålande debatter, ein flott stemme i nyhetsbildet og fleire oppdrag for NRK. Kvil i fred, Knut Olsen, og mine varmaste tanker til familien og kolleger i NRK!

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar