Søk i denne bloggen

Laster inn...

lørdag 8. januar 2011

Tvillingfødsel i Danmark!

I kongelige kretser er det ikkje vanleg med tvillingfødsler. Eg som har ein far som er tvilling, mor har to søstre som er tvillinger, og veit at det er 4 tvillingpar på jobb, syns at det er interessant. Idag mellom 10:30 og 11:30 nedkom kronprinsesse Mary av Danmark med tvillinger - gutt og jente!

I vår kongefamilie som me kjenner, frå den spede begynnelse i 1905 er det ingen tvillingpar. Men i den utvida familien er det eit tvillingpar i Luxembourg, født av storhertuginne Josephine-Charlotte i 1957. Den yngste sonen hennar fekk og tvillingar, i 2000. Broren til Josephine-Charlotte, kong Albert av Belgia, vart bestefar til eit tvillingpar i 2005.

Er dette det einaste me kjenner til? Akkurat nå har eg ikkje energi eller interesse til å finne fram til eldre opplysningar, men i den nærmaste kongefamilien i dei land som framleis har konge/dronning, er det ikkje tvillingpar (så vidt eg husker!). Eg syns likevel det er storarta at det skjer, og desse to babyane har ingenting med arverekken, då det er storebror prins Christian av Danmark som skal arve tronen. Lurer på kva som hadde skjedd viss det var desse to som var dei første barna til kronprinsparet av Danmark, og ikkje den tredje og fjerde? Det hadde vore interessant!

XOXO

6 kommentarer:

  1. Jeg syntes det er så morsomt og gleder meg til vi får se bilder av to små. Veldig interessant det du skriver her, jeg er glad i historie :)

    SvarSlett
  2. Takk! Lenge siden eg har fått ein slik kommentar når eg skriver om noko slikt:)

    SvarSlett
  3. Ja, eg òg såg det, men eg visste ikkje det om dei andre tvillingane i kongefamilien. Eg er veldig interresert i historie, så det var interresant og lese.

    SvarSlett
  4. Takk, Mai Lene. Luxembourg har ikkje den mest kjente royale familien, men dei er likevel i slekt med våre kongelige:)

    SvarSlett
  5. Om tvillingane hadde vært født først ville den som kom ut først, i det tilfelle her guten, vært arvingen til trona. Født først er født først, sjølv om dei har delt det meste i ni mnd. og er fødde samme dagen. :-)

    SvarSlett
  6. På bakgrunn av anonym sin kommentar, hadde det då vore gutten som arva trona :)

    SvarSlett