Søk i denne bloggen

lørdag 5. februar 2011

Bok: "Evermore" (The Immortals #1)

Forfatter: Alyson Noël
Utgitt: 2009
Format: Heftet
Forlag: Macmillan
Frå: Mi bokhylle (2. bok i 'Off the Shelf')

Første bok i The Immortals-serien! Eg har lest delte meiningar om denne boka, 8 dager etter at den vart påbegynt er eg ferdig. Eg likte begynnelsen og midten, men slutten var litt langtrukken. Det tok så forbaska lang tid å forklare lillesøstra at ho eigentleg ikkje skulle vera i Ever sitt liv. Eg trur ikkje eg leste omslaget godt nok for halvvegs uti boka var eg framleis overbevist om at Damen var vampyr:-P Boka kom på norsk i 2010, eg leste den på engelsk og er godt fornøyd med det. Språket er enklare enn i andre engelske bøker eg har lest; vanlegvis må det vera heilt stille når eg leser på engelsk, men nå kunne eg faktisk ha TV'en på.
Baksidetekst: Sixteen-year-old Ever Bloom is the sole survivor of a car accident that killed her family. Exiled to sunny California, Ever is haunted by her little sister and by the ability to see people's auras, hear their thoughts and know their entire life story by touching them. She wants to hide from the world, but when a stunningly handsome new guy arrives at school, she can't seem to keep away. Falling in love with Damen is dangerous - he's not what he seems. But if Damen is her destiny, how can Ever walk away?

XOXO

2 kommentarer:

  1. Jeg trodde også Damen var vampyr en god stund inn i serien, og synes det var kjempebra når det ble avslørt at i denne serien var det ikke vampyrer. Men det er jo likevel noe vampyraktig over måten han lever på.

    SvarSlett