Søk i denne bloggen

mandag 14. mars 2011

Award: Beautiful Blogger Award

Eg har fått ein award av Tonje, som eg begynte å følgje pga lesesirkelen. Tusen takk, Tonje! I forbindelse med award'en skal eg svara på nokre spørsmål:

  1. Ta opp nærmeste bok og slå opp på side 18, linje 4. Hva står det der? (...) kappe på hodet og bare armer ved hjelp av mamsel Jung-(...) Frå Huset Buddenbrook

  2. Hva er det siste du så på TV? Litt av et liv på lørdag.

  3. Bortsett fra datamaskinen, hva hører du nå? Andrine Sæther leser Åsa Larssons Solstorm, og far som køyrer traktor ute.

  4. Når var du sist ute og hva gjorde du da? To timer siden, sykla heim frå jobb.

  5. Hva har du på deg nå? Behagelig Only-jeans og sort høyhalset Cubus-genser.

  6. Hva var den siste filmen du så? Sunshine Cleaning med Amy Adams og Emily Blunt.

  7. Skulle du overveie å flytte til utlandet? Absolutt! Trur eg landa feil i november-86, og skulle egentlig vore britisk;-)
Sender utfordringen til Karin, Ann Helen, Stine og til andre som vil svare på spørsmål! Legg gjerne igjen ein kommentar om du har tatt imot:-)

XOXO

5 kommentarer:

  1. Spennende! Jeg er med, hehe :D

    SvarSlett
  2. Takk =)

    Jeg følger opp i løpet av kvelden eller i morgen!

    SvarSlett
  3. Takk! Jeg er med, men det tar litt tid hos meg:-)

    SvarSlett
  4. Du har fått enda ein award! http://synne77.blogspot.com/2011/03/jeg-elsker-bloggen-din.html

    SvarSlett