Søk i denne bloggen

Laster inn...

torsdag 17. mars 2011

Award: I love your blog

Synne, som skriver bloggen Lesehesten fra Sørlandet, har gitt meg ein award. Tusen takk! Din blogg er og bra, og eg var veldig imponert over videobloggen din ved begynnelsen av året:-) Reglene er slik: Link til den som ga deg award'en. Besvar spørsmålene. Gi prisen videre til ti blogger.

Her er mine svar:

1. Hvorfor startet du å blogge?
Lillesøstra mi oppretta blogg når ho begynte å studere, og eg skulle ikkje vera dårlegare enn ho. Bloggen skulle vel egentlig handle om TV-serier, men så begynte å lese bøker igjen, og idag er det stort sett bokblogging det handler om + litt aent snacks.

2. Hvilke blogger følger du?
Stort sett bokblogger, men liker og bakeblogger (som Elins kaker, og Passion4baking), leser Fotballfrue kvar dag, og er inne på Bokbloggene kvar dag-

3. Favorittmakeupmerke?
Er for tida between brands, så nå tester eg ut id minerals øyeskygge, og litt diverse mascaraer.

4. Favorittklesmerke?
Kjøper stort sett det eg liker, uavhengig av merke, men VILA er eit must.

5. Ditt må-ha-makeup-produkt?
Mascara! og lipgloss!

6. Favorittfarge(r)?
Rødt blir eg glad av, blått er harmonisk, men i klesveien går det helst i svart, eller grått.

7. Parfyme?
Har mange forskjellige, men 4711 er nydelig, og Puma.

8. Favorittfilm?
Sweet Home Alabama, men eg er ganske altetende når det gjelder film.

9. Hvilket land vil du besøke, og hvorfor?
Har ikkje eit stort behov for å besøke eit heilt land, men heller diverse byer rundt om i verda.

10. Still det siste spørsmålet ditt selv: Hva hadde du lyst å bli da du var liten?
Me lekte mye butikk og bibliotek o.l., men barnehage og skole har alltid fascinert meg.

Eg har sett denne award'en rundtforbi i det siste, og velger derfor å ikkje anbefale nokon blogger. Viss du leser dette, og ikkje har fått den så svar gjerne på spørsmåla, men koselig om du linker til min blogg:-)

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar