Søk i denne bloggen

Laster inn...

mandag 4. april 2011

Bok: "Señor Peregrino"

Forfatter: Cecilia Samartin
Originaltittel: Tarnished Beauty
Oversetter: Natalie Normann
Først utgitt: 2005
Denne utgåve: 2006
Format: Innbundet
Forlag: Juritzen
Frå: Mi søsters bokhylle

Baksidetekst: Jamilet er en usedvanlig vakker jente i en støvete, meksikansk landsby. Men under klærne skjuler hun et grotesk fødselsmerke. Det er som om hun har sittet i djevelens hånd. Med håp om å bli som alle andre flykter Jamilet til USA. Hun får som jobb å ta seg av den gamle Señor Peregrino. Når han forteller om sin pilegrimsvandring til Santiago de Compostella, forandres alt.

Eg er faktisk ikkje imponert, og eg er så glad for at boka befinner seg i mi søsters bokhylle, og ikkje mi! Cecilia Samartins andre bok er eit sammensurium av nåtid og fortid, av ein historie ein eldre mann forteljer ei ung jente, og om eit fødselsmerke som hindrer ho i å få det livet ho fortjener. Dette er mi første Samartin-bok, så eg skal ikkje dømme ho for hardt enda, men dei andre bøkene bør vera mykje betra for å heva standarden ein smule. Eg kjeda meg ofte gjennom denne boka, og skumma ein heil del, blant anna store deler av fortidshistorien, og ville heller lest meir om Jamilets reise videre.

XOXO

2 kommentarer:

  1. Jeg likte denne boken godt, men kan strekke meg til å si at det kanskje er den "dårligste" av Samartins bøker, så ikke gi henne opp! ;)
    "Drømmehjerte" er fantastisk og "Salvadorena" en god nr.2 :)

    SvarSlett
  2. Eg skal defintivt lese dei andre bøkene, så gir ho ikkje opp med det første:-)

    SvarSlett