Søk i denne bloggen

lørdag 14. mai 2011

Bok: "Blue Moon" (The Immortals #2)

Forfatter: Alyson Noël
Utgitt: 2009, 2010
Format: Heftet
Forlag: Macmillan
Frå: Mi bokhylle (15. bok i 'Off the Shelf')

Baksidetekst: Things have changed for Ever since she fell in love with Damen. But just as her powers are increasing, Damen seens to be weakening. Panicked at the thought of losing him, Ever finds a path to the in-between world of Summerland, where she learns the secrets of Damen's tortured past - and accidentally discovers a way to twist time. Now she can save her family from the accident that killed them. It's all she's ever wanted - but so is Damen. And Ever must choose between them...

Andre bok i The Immortals-serien er spennande til tider. Den nye gutten på skolen er interessant, men kvifor oppfører alle seg så merkelig? Til slutt finner Ever løysinga, men er det for seint? Og klarer Ever å velge mellom dei to tinga ho elsker aller høgast?

XOXO

1 kommentar:

  1. Jeg har lest den for lenge siden, men har tenkt å snart lese den igjen på nytt. For har tredje boka i serien og det er så lenge siden jeg leste denne at jeg ikke husker så mye. He he så må få lest den før jeg fortsetter videre på serien:) Jeg synes serien er slik middels bra men den er veldig spennende, så kommer nok til å lese alle bøkene i serien tror i hvert fall til og med nr 3 siden jeg har den, så får jeg se:)

    SvarSlett