Søk i denne bloggen

lørdag 14. mai 2011

Konkurranse hos Julie

Julies bokbabbel gir bort 2 lesekosepakker, og sjølvsagt vil eg vera med. Julie skriver:
Det eneste jeg vil at du skal gjøre er å fortelle meg hvor og hvordan du helst liker å lese. Er det i den utslitte godstolen litteraturen best nytes, eller er du helst på stranden? Eller kanskje du leser i senga? På bussen? Er det noe du må ha for at leseopplevelse skal bli komplett? Noen klarer ikke å lese med bakgrunnstøy, andre MÅ ha noe bråk i bakgrunnen. Jeg vil høre hvordan din leseopplevelse skal bli komplett. Og slapp av, du trenger ikke skrive noen lang avhandling. En kort beskrivelse på 2-3 setninger funker like bra som en lang en!
Mitt svar er som følger: Eg liker meg aller best i senga, med puter i ryggen slik at det mjukt og godt. Dyna må gjerne vere med, og beina godt oppunder meg slik at eg bruker dei som bokstøtte. Sjokolade eller nøtter er omtrent eit must (ihvertfall i helgene!) og absolutt vann, brus eller ein tekopp. Alt som burde gjeras må vera gjort, og forstyrrelser er dødsdømt.

XOXO

1 kommentar:

  1. Hei, ang "Salme ved reisens slutt" så vil jeg si at språket var irriterende hele tiden, men siden historien(e) var god(e), så måtte jeg allikevel lese den ut boken. Det er som sagt mange historier i en bok, siden alle musikerne har ett stort kapittel hver.

    :-)

    SvarSlett