Søk i denne bloggen

fredag 27. mai 2011

Serie: "The West Wing" - season 1

17. mai fekk eg ein gledelig mail: Serien The West Wing som tidlegare kosta 2799,- hadde blitt satt ner til 799,- Eg bestilte med ei gong! Eg har tidlegare sett deler av denne serien tidlegare, og faktisk heile sesong 7 på svensk TV for eit par år sidan, men som eg tidlegare har skreve (eller tenkt å skriva!) så er det veldig interessant og kjekt å sjå heile serier. The West Wing er på 7 sesongar med 154 episoder, og eg har heile boksen. Og eg gleder meg til mange timar ilag med flotte folk:-)

Sendetid i USA: 22. september-1999 - 17. mai-2000

Frå Wikipedia: The first season, which begins in the middle of Bartlet's first year in office, is loaded with images of a West Wing "stuck in neutral" and powerless to govern (thought by many to mimic President Clinton's early days in office, when he was forced to compromise on campaign promises such as gays in the military). Several episodes (notably "Five Votes Down" and "Mr. Willis of Ohio") feature the White House desperately digging for a backdoor through which to pass a particular piece of legislation. This powerlessness ends in "Let Bartlet Be Bartlet" when Leo and the president finally agree to fight any battle they believe to be important, even if they are not sure they can win. The season ends with a cliffhanger assassination attempt with an ominous call over a Secret Service radio: "Who's been hit?! Who's been hit?!"

Sesong 1 har vore interessant. Den begynte med at Presidenten hadde krasja sykkelen sin inn i eit tre, og vart avslutta med at ingen visste kven som hadde blitt skutt. Eit par ting eg ikkje var klar over var kor tidleg i serien Presidentens MS vart tatt opp, og kor lenge forholdet mellom C.J. Cregg og Danny Concannon har vart. Eit forhold som eg visste om er det mellom Josh Lyman og Donna Moss. Allereie i første sesong kan ein sjå teikn til søt musikk. Og kanskje er det noko av årsaken til at eg ser serien, men ein annan årsak er at eg er litt fan av amerikanske presidenter. Ihvertfall filmer om dei; Michael Douglas speler presidenten i filmen Den amerikanske presidenten, og det er ein av mine favorittfilmer, og ikkje kun pga all den søte musikken (!) Har du sett The West Wing?

XOXO

2 kommentarer:

  1. Aldri hørt eller sett den serien. litt komisk for jeg bruker å få med meg de fleste serier men da lærte jeg noe nytt i dag å:)

    SvarSlett
  2. JA! Jeg synes den er den beste serien jeg noen gang har sett. Helt fantastisk. Du har jo sett sesong sju så du vet jo mye om hvordan det ender. Mine favoritter var CJ og Cregg også:-) Og Toby! Vi så hele serien i fjor på kort tid, ble så utrolig hekta.

    SvarSlett