Søk i denne bloggen

tirsdag 28. juni 2011

Bok: "The Distant Hours"

Forfatter: Kate Morton
Utgitt: 2010
Format: Innbundet
Forlag: Mantel
Frå: Biblioteket

Frå Goodreads: Its contents compel young Edie Burchill to journey to the eerie realm of Milderhurst Castle, where her mother, then just 13 years old, waited out the London Blitz. What Edie learns about those distant hours in that faraway place will forever change her view of her mother and herself. A subtle, artfully constructed story about place, the past, and time's reverberations.

Igår kveld satt eg altfor lenge med denne boka, og kom meg meste ikkje i seng. Vart ferdige til slutt, og er imponert over fantasien til Kate Morton. Boka føregår stort sett i 1992 då Edie Burchills mor, Meredith, mottar eit brev skrevet for femti år siden. Brevet er frå ei av søstrene Blythe som bur på Milderhurst Castle, og kor Meredith budde i tidlige krigsår. Me blir tatt med på Merediths historie og søstrenes historie, og korleis dei endte opp med å aldri forlate Milderhurst Castle. Me får og familiehistorien til Edie og Meredith, og enkelte gonger vart eg provosert av måten Edie blir behandla på, men og korleis forholdet mellom Meredith og hennar mor var. På slutten satt eg og leste krampaktig for eg kunne ikkje bli fort nok ferdig; for å få vite alt. Eg må ærlig innrømme at enkelte gonger vart eg redd for det eg leste, for det vart så virkelig for meg; historien om The Mud Man, om forhistorien til den historien og alle familiehemmelighetene, både mellom søstrene og det som kun ein av dei visste.

Dette er den nyeste boka til Morton, og den er nylig utgitt på norsk under tittelen En svunnen tid. Andre som har lest denne er Knirk, Groskro, Fjordlandet, Lena og Cathrine. Viss det er andre som har lest denne, og skrevet innlegg om den så gje meg gjerne eit lite vink så skal eg legge inn linken din.

XOXO

4 kommentarer:

  1. Jeg er også enig!!:-) Jeg måtte bare lese den ut på fredagskvelden, da var det så spennende at jeg greidde ikke å legge den fra meg.

    Takk for link forresten :-)

    SvarSlett
  2. Denne skal jeg kose meg med i sommer:-) Gleder meg!

    SvarSlett
  3. har ikke lest den, men har veldig lyst, har lest de andre til ho og likte de veldig godt!

    SvarSlett