Søk i denne bloggen

Laster inn...

onsdag 1. juni 2011

Forespørsel om omtale

For eit par dager si fekk eg denne kommentaren på eit innlegg:
Hei,
har vært innom bloggen din! Kunne du tenke deg å vurdere/anmelde en av bøkene våre på bloggen din? Boken vi har lyst å sende deg heter [geim] av Anders de La Motte.
Kort om boken:
[geim] er en aktuell bokthriller om informasjonsmisbruk på nett. Boken tar utgangspunkt i et mobiltelefonspill som begynner å styre hovedkarakterenes liv. Geim har høyt tempo og et språk som skiller seg fra bøker i samme sjanger.
Geim vant Svenska Deckarakademins debutantpris tidligere i år. Kommer oversatt til norsk 1. juni.
Denne kommentaren kom frå bokforlaget, og eg syns det høyrtes spennande ut. Sendte straks ein mail og ba om å få boka. Idag landa den i postkassen, og eg er spent på innhaldet. Ganske kjekt å få spørsmål om slikt egentlig, blir litt fylt av ærefrykt!

XOXO

1 kommentar:

  1. SV: Så bra å høre at du likte Mine drømmers land! Gleder meg til å lese den - selv om jeg egentlig ikke er så glad i historiske romaner. Men man skal jo ikke være helt fastlåst i sine favoritter heller :)

    SvarSlett