Søk i denne bloggen

Laster inn...

søndag 10. juli 2011

Bok: "Herr Han"

Forfatter: Hwang Sok-Yong
Originaltittel: Han-sii yondaegi
Utgitt: 2002, 2009
Oversetter: Jahrne Byhre
Format: Hardback
Forlag: Solum
Frå: Biblioteket

Baksidetekst: I romanen Herr Han skildrer Sok-Yong sin slektshistorie. Hovedpersonen, herr Han, er lege og for ham er dette et kall. Som innkalt militærlege under Koreakrigen nekter han å favorisere partipampene og deres slektninger og faller i unåde. Skildringen av Hans undergang og fall er samtidig en beskrivelse av det koreanske folkets lidelse under nasjonens splittelse.

Då denne boka kom på maratonlista vart eg anbefalt å lese den på mitt mest våkne. Det vart den, og det er ikkje ei ny favorittbok. Herr Han minner meg om Marguerite Duras' Elskeren i skrivemåte, og eg likte ikkje den heller. Eg skal ikkje kopiere Ann Helens omtale, men eg er enig. Boka minner vel mykje om ein fagroman til tider, og det trekker ned. Det er ingen flyt i teksten, og det at boka ikkje har kapittel trekker kraftig ned for min del. Eg liker kapittelinndeling!

Andre som har omtalt boka er Ann Helen.

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar