Søk i denne bloggen

mandag 4. juli 2011

Serie: "The West Wing" - season 7

Sendetid i USA: 25. september-2005 - 14. mai-2006

Frå Wikipedia: The seventh and final season mainly follows Santos and Vinick on the campaign trail, while also addressing the aftermath of the shuttle leak investigation. The Bartlet administration's last year in office is featured, but not prominently. Toby admits to leaking the story about a military spacecraft and President Bartlet is forced to fire him. Later, he refuses to name his recently deceased brother as the source of the classified information, despite being urged to by both his lawyer and a federal prosecutor, as he feels it would be wrong to dishonor his memory. Also, C.J.'s tenure as Chief of Staff becomes more stressful as she deals with the war between Russia and China over Kazakhstan. The presidential race tightens up when Vinick makes a number of mistakes on the campaign trail. Leo suffers a heart attack, and dies on the night of the election, which Santos eventually wins. The last few episodes show the last days of the Bartlet administration and Santos' transition; in the series finale, Santos is sworn in as President.

I nattens mulm og mørke får ein mykje gjort! Lørdag kveld var eg og serverte i eit bryllaup, og kom heim i 2-tiden søndag morgen. Då var eg trøtt i beina, men ikkje i hodet og endte opp med 3 episoder før eg sovna:-O Mascaraen endte på hodeputa då eg hulka meg gjennom episode 17 og 18! Dei resterande fire episodane såg eg i går, og plutselig var serien ferdig.

Siste sesong av ein serie er alltid trist, men denne sesongen har meir energi enn mange av dei andre til saman. Eg simpelthen elsker denne sesongen!!! Den har alt eg ønsker meg av ein politisk serie, og meir til. Innimellom kampanjejobbing så skjer det ting i dei romantiske kulissene; Josh og Donna blir venner igjen etter at Donna begynner å jobbe for Santos-kampanjen, og eg elsker det paret og den utviklinga dei har i denne sesongen. Josh er min helt og Prince Charming, og han har ein enorm lojalitet til jobben sin og til Matt Santos. Will Bailey og Kate Harper blir saman iløpet av sesongen, men her må du lese mellom linjene. Uti sesongen kjem Danny Concannon tilbake i serien, og forholdet mellom Danny og C.J. blusser opp igjen. Me får og sjå eit bryllaup i Det Hvite Hus, då President Bartlets mellomste datter gifter seg i hui og hast, eg seie bare stakkars brudgommen. Han hadde det ikkje lett til tider!

16. desember 2005 døydde John Spencer som spelte ei glitrande rolle som Leo McGarry i serien. Ved begynnelsen av episode 10 (som originalt gjekk på TV i USA 8. januar 2006) snakka Martin Sheen direkte til seerne ut av respekt for sin kollega og venn. John Spencers siste episode på skjermen var episode 13, men vart nemnt fleire gonger både før og etter hans død. Ut av respekt var han med i introen ut sesong 7.

Josh er ein av dei som sakner han mest, og han er omtrent ødelagt då Leo døyr. Då det blir klart at Santos har vunne presidentvalet og alle har samla seg nede i ballsalen på hotellet finner Donna Josh i rommet der dei fulgte med på utviklinga. Han går bort til eit bilde av Leo og Matt Santos og seier ganske rolig: "Thanks, boss." Leo jobba med faren til Josh, og var glad i Josh som ein sønn. Ein flott kollega og fantastisk læremester for Josh. Seint i sesongen snakker Josh med President Bartlet (då det er kjent at Josh skal vera Santos' Chief of Staff) og han seier at det var meininga at Leo og Josh skulle vera saman om det. Presidenten har ikkje noko svar på det, men forstår kva han meiner.

Josh blir utnemnt som Chief of Staff, og Donna blir postivt overraska då Helen Santos spør om ho vil vera hennar Chief of Staff. Rob Lowe kjem tilbake til D.C. etter eit jobbtilbud frå Josh, og blir Deputy Chief of Staff. Fleire av kampanjemedarbeiderne til Santos får jobber i Det Hvite Hus, og med det går Will Bailey, Kate Harper, C.J. Cregg, Charlie Young og Deborah Fiderer ut på jobbjakt.

Ein fantastisk avslutningssesong på ein nydelig serie som eg anbefaler alle om å sjå!

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar